Pierwsza historia zdecydowanie najlepiej nakręcona... 8/10. ciekawie, nie przynudzała... najbardziej przystępna... druga historia najsłabsza... po prostu nudaaaaa... trzecia ciekawa... 6.5-7... czwarta 5.5. Ogólnie jako całość daje radę ale żadnych fajerwerków... jakieś przesłanie znajdujemy ale film co najwyżej...